بریجستون از لاستیک تمام فصل Turanza 6 رونمایی کرد




بریجستون از لاستیک تمام فصل Turanza 6 رونمایی کرد.

بریجستون برای پاسخ به نیازهای رانندگان، لاستیک تمام فصل تورنزا را راه اندازی کرده است. این لاستیک برای ارائه عملکرد بالا برای تمام فصول طراحی شده است. تورنزا، بر اساس تحقیقات جامع با هزاران راننده درمورد انتظارت آنها از یک تایر تمام فصل و چالش های رانندگی که با آن روبه رو هستند، طراحی شده است.

توسعه و تولید این تایر به دلیل تقاضای بیشتر بازار برای لاستیک های تمام فصل است. بریجستون Turanza 6 را با عملکرد و ایمنی بالا، حتی در شرایط غیرقابل پیشبینی طراحی کرده است.

به طور کلی لاستیک تمام فصل Turanza 6 در سه مورد برتری دارد:

ترمز عالی

براساس آزمایش های انجام شده توسط یکی از معتبرترین مؤسسات مستقل تست خودرو در اروپا، لاستیک Turanza 6 بهترین ترمزگیری را در شرایط مرطوب و بهترین عملکرد بهینه را در شرایط خشکی و برفی ارائه می‌دهد.

عملکرد فوق العاده در برف

این موسسه همچنین قابلیت های عالی تورنزا را از نظر کشش  و چسبندگی در برف، ترمزگیری در پیچ ها و هندلینگ نیز تایید کرد که همراه با علامت گذاری M+S و نشان PMSF، به آن اجازه می دهد با چالش های زمستانی رو به رو شود.

مسافت بیشتر

لاستیک Turanza 6 در مقدار مسافتی که می پیماید به مقدار 20 درصد نسبت به سری های قبلی یعنی تایر بریجستون weather control A500 بهبود یافته است.

علاوه بر این لاستیک تمام فصلTuranza 6  با فناوری To bed طراحی شده است. بریجستون با این فناوری ایمنی، عملکرد استثنایی و پایداری را برای رانندگان خودروهای برقی تضمین می کند.

لاستیک جدید بریجستون، از طراحی مناسب و ترکیب جدید برای بهبود تماس تایر با جاده، هیدروپلنینگ، چسبندگی در برف و عملکرد خوب در تمام فصول سال بهره می برد.

مدیر فنی و مدیر ارشد عملیات لاستیک بریجستون، گفت: ما برای توسعه Turanza 6، به صحبت های رانندگان زیادی گوش دادیم تا بتوانیم به درک بهتری از چالش ها و نیازهای روزانه آنها برسیم و قادر به گسترش و بهبود مستمر سبد محصولات خود برای پاسخگویی به نیازهای آنها باشیم. تورنزا که مطابق با تعهد بریجستون E8 توسعه یافته است، نمونه ای از حرکت مداوم ما برای نوآوری محصول، به عنوان یکی از پنج تایر مصرفی جدید که در سال 2023 عرضه می شود، است. لاستیک های تمام فصل Turanza 6 برای خودروهای جاده ای و شاسی بلندها، صرف نظر از الکتریکی یا بنزینی بودن آن ها، طراحی شده است.

این تایر در 85 سایز از 16 تا 21 در بازار موجود خواهد بود و حدود 96 درصد تقاضای رینگ های بزرگ را در بخش تمام فصل پوشش می دهد.



منبع: https://techgameworld.com/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0